Vai ai contenuti. | Spostati sulla navigazione | Spostati sulla ricerca | Vai al menu | Contatti | Accessibilità

logo del sistema bibliotecario dell'ateneo di padova

Prandelli, Federico (2016) The Riva Luxury Yacht: brand management as a strategic for competitive advantage. [Magistrali biennali]

Full text disponibile come:

[img]
Preview
PDF
5Mb

Abstract

A precise analysis of the italian Riva Yacht brand's competitive advatage, reached through its identity, coulture, uniqueness of design and history, within Luxury Yacht industry. After the recent acquisition of Ferretti Group, (which hold riva brand), from a chinese public company, a wide range of possible brand opportunities and specif brand strategies has been feasible thanks also to the new financial resources, that restored new glory to a prestigious italian Luxury brand

Item Type:Magistrali biennali
Corsi di Diploma di Laurea:Scuola di Economia e Scienze Politiche > Business Administrator
Additional Information:Tesi non accessibile fino a 01 Dicembre 2017 per motivi correlati alla proprietà intellettuale dell'autore
Uncontrolled Keywords:Luxury Yacht, brand management
Subjects:Area 13 - Scienze economiche e statistiche > SECS-P/14 Economia
Codice ID:54540
Relatore:Dal Santo, Piergiorgio
Data della tesi:08 November 2016
Biblioteca:Polo di Scienze Sociali > Biblioteca del Dipartimento di Scienze Economiche"Marco Fanno"
Tipo di fruizione per il documento:on-line per i full-text
Tesi sperimentale (Si) o compilativa (No)?:No

Solo per lo Staff dell Archivio: Modifica questo record