Vai ai contenuti. | Spostati sulla navigazione | Spostati sulla ricerca | Vai al menu | Contatti | Accessibilità

logo del sistema bibliotecario dell'ateneo di padova

Bernardi, Giulia (2017) Digital Transformation and Digital Strategy roadmap: the growing importance of CRM. [Magistrali biennali]

Full text disponibile come:

[img]
Anteprima
Documento PDF
3645Kb

Abstract

In the globalized we are living. The market is characterized by high competition the only thing companies to customers and gain a competitive advantage is to focus on customers. The aimed this work is to analyse CRM under a strategical and technological point of view. A special focus is given to influence of internet and social media thraugh big data on CRM. At the and a business case is presented

Tipologia del documento:Magistrali biennali
Parole chiave:CRM; social CRM; social media; social media marketing; big data
Settori scientifico-disciplinari del MIUR:Area 13 - Scienze economiche e statistiche > SECS-P/14 Economia
Codice ID:56488
Relatore:Marella, Andrea
Data della tesi:22 Giugno 2017
Biblioteca:Polo di Scienze Sociali > Biblioteca del Dipartimento di Scienze Economiche"Marco Fanno"
Tipo di fruizione per il documento:on-line per i full-text
Tesi sperimentale (Si) o compilativa (No)?:No

Solo per lo Staff dell Archivio: Modifica questo record