Vai ai contenuti. | Spostati sulla navigazione | Spostati sulla ricerca | Vai al menu | Contatti | Accessibilità

logo del sistema bibliotecario dell'ateneo di padova

Schiavon, Alice (2018) CSR disclosure, reputation and impression management. An empirical investigation. [Magistrali biennali]

Full text disponibile come:

[img]
Preview
PDF
2460Kb

Abstract

This thesis focuses on the analysis of the relationships between reputation, disclosure and impression management using the CSR lentes. It is proposed an empirical analysis that studies the effect of variables such as quality of disclosure, size, profitability, GRI adoption, industry, leverage on the variable reputation.

Item Type:Magistrali biennali
Corsi di Diploma di Laurea:Scuola di Economia e Scienze Politiche > Business Administrator
Uncontrolled Keywords:CSR disclosure, reputation, impression management
Subjects:Area 13 - Scienze economiche e statistiche > SECS-P/14 Economia
Codice ID:59747
Relatore:Pilonato , Silvia
Data della tesi:20 February 2018
Biblioteca:Polo di Scienze Sociali > Biblioteca del Dipartimento di Scienze Economiche"Marco Fanno"
Tipo di fruizione per il documento:on-line per i full-text
Tesi sperimentale (Si) o compilativa (No)?:Yes

Solo per lo Staff dell Archivio: Modifica questo record